چرا انقلاب

پشت پرده

چرا انقلاب

پشت پرده

خدا
آرامش را
در با خودش بودن
قرار داد
و بعد چمدان هایش را
جمع کرد و رفت

طبقه بندی موضوعی

۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند شماره 2988 ارمان

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ

برگ برنده ۲لیست


تیتر محم روزنامه  ارمان

ادامه خبرها در ادا


برگ برنده ۲لیست

آرمان: لیست موردحمایت آیت‌ا... هاشمی در انتخابات خبرگان هم حماسه آفرید و ۱۵عضو این لیست از حوزه تهران به مجلس خبرگان راه یافتند. هاشمی نفر نخست از این لیست راه‌یافته به مجلس خبرگان است و حسن روحانی که رئیس‌جمهور است هم در رده سوم حضور دارد و این مثلث اعتدال با حضور آیت‌ا... سیدحسن خمینی کامل می‌شد که به دلایلی اینچنین نشد. روحانی دیروز این متن را توئیت کرد که «هنرمندانه با رای خود فضای جدیدی خلق کردید. دربرابر شما ملت بزرگ که افتخار تاریخ ایران زمین هستید به احترام می‌ایستم»؛ توئیتی که نشان از انتخاب صحیح مردم درمسیر اعتدال به پرچمداری آیت‌ا... هاشمی دارد. از نکات بارز انتخابات خبرگان تهران عدم حضور آیات یزدی و مصباح‌یزدی در جمع ۱۶نفر و قرار گرفتن آیت‌ا... جنتی در رتبه پانزدهم بود.


 منتخبان خبرگان در تهران!
دیروز لیست مورد حمایت آیت‌ا... هاشمی بیشترین پیروزی را در انتخابات خبرگان تهران کسب کرد و تعداد زیادی از اعضای آن به مجلس خبرگان راه پیدا کردند. اسامی منتخبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران از مجموع ۵ هزار و ۷۵۰ صندوق و ۳ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۸۷۷ آرای ماخوذه شمارش شده اعلام شد. آخرین آمار مجلس خبرگان در تهران که عصر دیروز اعلام شد به این شرح است:
۱- اکبر هاشمی بهرمانی ۲میلیون و۱۳۲ هزار و ۶۵۶ رأی، ۲- محمد آقا امامی ۲ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۸۹۲ رای، ۳- حسن روحانی ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۷۸۵ رای، ۴- محسن قمی ۲ میلیون و ۵۶ هزار و ۵۹۳ رای، ۵- محمد علی موحدی یک‌میلیون و ۹۶۲ هزار و۴۹۵ رای، ۶- قربانعلی دری نجف آبادی یک‌میلیون و ۸۹۰ هزار و۹۴۴ رای، ۷- سید ابوالفضل میرمحمدی یک‌میلیون و۸۰۸ هزار و ۴رای، ۸- محمد محمدی‌نیک یک‌میلیون و ۷۹۵هزار و ۲۳۱رای، ۹- ابراهیم حاج امینی نجف‌آبادی یک‌میلیون و ۷۴۵هزار و ۶۴ رای، ۱۰- سید محمود علوی یک‌میلیون و ۵۷۴هزار و ۵۹۶ رای، ۱۱- نصرا... شاه‌آبادی یک‌میلیون و۳۲۶ هزار و۷۰۲ رای، ۱۲- محمدعلی تسخیری یک‌میلیون و ۳۲۱ هزار و۹۶۲ رای، ۱۳- محسن اسماعیلی یک‌میلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۲۳رای، ۱۴- محمد حسن زالی یک‌میلیون و۲۳۸ هزار و ۱۶ رای، ۱۵- احمد جنتی یک‌میلیون و ۲۳۲ هزار و۹۳۹ رای، ۱۶- سیدهاشم بطحایی یک‌میلیون و ۲۱۳هزار و ۷۶۸رای، ۱۷- محمد یزدی یک‌میلیون و ۱۵۹هزار و ۱۵۰ رای، ۱۸- سید محمد سجادی عطاآبادی یک‌میلیون و ۱۰۷هزار و ۱۲۱ رای، ۱۹- تقی مصباح ۹۴۰ هزارو ۵۱۶ رای، ۲۰- محمدباقر باقری ۸۹۷هزار و ۷۹۱ رای، ۲۱- علی مومن‌پور ۸۹۰هزار و ۹۷۰ رای، ۲۲- غلامرضا مصباحی‌مقدم ۸۷۹هزار و ۹۰۱رای،
۲۳- علیرضا اعرافی ۸۴۳ هزار و ۲۵رای، ۲۴- عباسعلی اختری ۸۳۵ هزار و ۸۵رای، ۲۵- سیدمحمدرضا مدرسی مصلی ۷۸۹هزار و۹۱۲ رای، ۲۶- سیدمحمد علی امین ۳۰۹هزار و ۵۶۲ رای، ۲۷- سید هاشم حمیدی ۲۰۰هزار و ۴۱۲رای، ۲۸- سید حامد طاهری ۱۲۱هزار و۲۶۱ رای.


 از استان‌های دیگر چه خبر؟
 همچنین دیروز نتایج انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و خراسان جنوبی اعلام شد که بر این اساس، در حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموع ۴۰۰ هزار و ۶۱۷ رای ماخوذه سیدشرف‌الدین ملک حسینی با کسب ۳۲۷ هزار و ۸۶۴ رای حایز اکثریت نسبی آرا شد. در ادامه استان چهارمحال و بختیاری از مجموع ۴۷۲ هزار و ۵۳۶ رای ماخوذه علیرضا اسلامیان با کسب ۲۵۰ هزار و ۷۴۶ رای حائز اکثریت نسبی آرا شد. همچنین استان کرمانشاه از مجموع ۸۹۹ هزار و ۹۸۱ رای ماخوذه امان نریمانی با کسب ۳۸۴ هزار و ۷۸۸ رای و محمود محمدی عراقی با کسب ۲۷۰ هزار و ۹۰۴ رای حایز اکثریت نسبی آرا شدند. استان خراسان جنوبی از مجموع ۴۳۰هزار و ۹۳۰ رای ماخوذه سیدابراهیم رئیس الساداتی با کسب ۳۲۵هزار و ۷۷ رای حایز اکثریت نسبی آرا شد. همچنین در حوزه انتخابیه استان کردستان از مجموع ۴۲۰هزار و ۴۵۸ رای ماخوذه، فایق رستمی با کسب ۱۴۲هزار و ۹۵۴ رای و سید محمد حسینی با کسب ۱۳۳هزار و ۳۷۶ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند و در حوزه انتخابیه استان البرز از مجموع ۸۰۰هزار و ۲۷۵رای ماخوذه سیدمحمدمهدی میرباقری با کسب ۳۴۸ هزار و ۴۳۱ رای و محسن کازرون با کسب ۲۸۲هزار و ۸۵۶رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند. در حوزه انتخابیه استان کرمان از مجموع یک‌میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۳۴رای ماخوذه سید احمد خاتمی با ۷۰۱ هزار و ۹۷۲ رای و محمد بهرامی خوشکار با کسب ۶۷۲ هزار و ۶۰۸ رای و امان‌ا... علیمرادی با کسب ۵۵۹ هزار و ۶۵۶ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند. همچنین در استان ایلام از مجموع ۳۲۳هزار و ۸۱۱ رای ماخوذه سیدمحسن سعیدی گلپایگانی با کسب ۱۳۶هزار و ۹۱۹ رای حائز اکثریت نسبی آرا شد. در استان قزوین از مجموع ۵۳۹هزار و ۹۲۵ رای ماخوذه، علی اسلامی با کسب ۲۹۱ هزار و ۴۶رای و مجید تلخابی با کسب ۲۰۹هزار و ۷۳۹ رای حائز اکثریت نسبی شدند. همچنین در استان لرستان از مجموع ۱۶۹ هزار و ۶۵۵ رای ماخوذه احمد مبلغی با کسب ۶۲ هزار و ۴۹۸ رای و سیدمحمد نقی شاهرخی با کسب ۵۸ هزار و ۳۳۴ رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند. در حوزه انتخابیه استان یزد از مجموع ۴۹۳ هزار و ۹۷۰ رأی مأخوذه ابوالقاسم وافی با کسب ۳۲۸ هزار و ۲۰۶ رأی حائز اکثریت نسبی آرا شد. در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان نیز از مجموع یک‌میلیون ۱۱۷هزار و ۲۶۱ رای ماخوذه علی احمد سلامی با کسب ۷۳۲هزار و ۲۸۹رای و عباسعلی سلیمانی اسبوکلایی با کسب ۴۱۷هزار و ۸۶۷رای حائز اکثریت نسبی آرا شدند. رئیس ستاد انتخابات مازندران هم گفت: نتایج آرای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ شهرستان مازندران شمارش و نهایی شده است.

  • farzad alali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی